Rolling Heron's Totally Amazing Blog

Random rants of sillyness

eDomaćica: Tašine kvazi-tortilje 19/06/2010

Filed under: eDomacica — Tasha @ 10:01 PM

Tortilje, tortilje, tortilje… Tortilje se koriste za oko 20 jela… Sa oko 30 preliva za svako…. Tortilje, tortilje, tortilje… Nemam vremena ni volje da čitam sve recepte. Sigurna sam da se ovoga već neko setio, ali eto… praviću se kreativna 🙂

TAŠINE KVAZI-TORTILJE

Ovaj recept će se sastojati iz 4 dela. Ima dosta posla. Ali bolje da zasučemo rukave nego da gladni sedimo i kukamo, zar ne?

Osnovno sredstvo

1. GUACAMOLE

  • Oljuštimo 2 avokada i ubacimo u činiju. A da, takođe izbacimo koščicu 🙂
  • Iscedimo 1 veći limun u šoljicu i u njemu rastvorimo kafenu kašičicu soli.
  • Jedan ceo mladi luk očistimo i isečemo pola po dužini, a potom na što tanje režnjeve. Moja mama tvrdi da sam ja šizofreničar i da presitno seckam, ali poenta je da što je tanje isečeno, lakše će se uklopiti u sos… Ovo je objašnjenje koje sam i njoj dala 🙂
  • E sad zaguljen deo. Ja volim malo ljuće stvari, tako da ću reći 2 feferone, ali može i jedna. Ne može bez. Kasnije ću smisliti zašto. Znači, 2 feferone sitno naseckamo.
  • Feferone, limun, so i luk dodamo u činiju sa avokadom i gnječimo… i gnječimo… i gnječimo letnji dan do podne. Ovo ne treba raditi mikserom jer hoćemo da ostanu gromuljice.
  • Kada smo ubili boga u avokadu, sos (nije sve što je tečno sos) ostavimo u frižider, da nas sačeka dok završimo ostale stvari

2. PILETINA

Ovde opet nastupa moja šizofrenija 😀

  • Uključimo peć na 200°C
  • 500g razne piletine naseckamo na 1x1x1cm kockice. Razna piletina je ona kutijica u kojoj nije samo belo meso već ima i očišćenih bataka, karabataka, tako toga.
  • Iseckanu piletinu ubacimo u činiju.
  • Dodamo 1 šolju prezla, 2 supene kašike aleve paprike i 1 supenu kašiku čilija. Opet, ja volim malo ljutkasto, te stavih uvršenu kašiku.
  • A da… treba i so i biber 🙂
  • Sve lepo izmešamo dok se ne izjednači
  • U pleh položimo papir za pečenje i rasporedimo piletinu
  • Ubacimo u peć i pečemo 10 minuta, potom promešamo, da se komadići razdvoje i pečemo još 10 minuta.

3. POVRĆE

  • Tanko iseckamo jednu veću crvenu papriku i 2 manje tikvice
  • 250g šampinjona isečemo na kockice.
  • U šerpi zagrejemo 2 kašike maslinovog ulja
  • Ubacimo 1 čen belog luka i malo ga propržimo dok ne krene da menja boju
  • Ubacimo papriku i uz mešanje pržimo dok ne omekne
  • Dodamo tikvice, pečurke i pola čaše vode.
  • Smanjimo vatru na 2 (pod pretpostavkom da je do malopre bilo 3 i da je 3 najviši broj), poklopimo šerpu i pustimo da se krčka 10 minuta.
  • Kada se svo povrće smekša i skuva, šerpu otkrijemo, da bi voda isparila.
  • Dodamo so, biber, pola kašičice đumbira, 2 kašičice aleve paprike, pola kašičice ruzmarina, pola kašičice timijana i 1 kašičicu čilija.
  • Kuvamo dok ne ostane samo malo vode pri dnu.

Ova slomljena je taman dobro došla da se vidi sadržina 😀 (bar se ja tako tešim)

4. SASTAVLJANJE TORTILJA

  • Tortilje pripremiti po uputstvima na pakovanju. Ja sam se zeznula i zaboravila da izvadim jednu na vreme tako da je bila sva suva i krckava, ko što se gore može videti.
  • Na tortilji razmažemo punu supenu kašiku guacamole sosa
  • Na sredini, po prečniku, poređamo kockice piletine i preko prelijemo povrća
  • Urolamo tortilju.

Eto, to je sve. Dovoljno za 8 tortilja.

 

Leave a comment