Rolling Heron's Totally Amazing Blog

Random rants of sillyness

eDomaćica: Njoke sa gorgonzolom 19/04/2010

Filed under: eDomacica — Tasha @ 10:58 AM

Ovako izgleda komad gorgonzole. Pogledajte pažljivo. Kome god deluje odvratno na prvi pogled, ima moju punu moralnu podršku. Jer zaista… budimo objektivni… izgleda grozno. Ali! Uvek postoji ali. Ali, to ne znači da ga ne treba probati. Ko god, na osnovi izgleda, odbija da proba gorgonzolu ce dobiti dvadeset udaraca varjačom po pozadini od eDomaćice. Jesam opasna, a? 😉

Danas ćemo pričati o njokama sa gorgonzolom, kao što u naslovu i piše. Ovo je super brzo gotovo, ako zanemarimo kuvanje njoka.

a
a

NJOKE SA GORGONZOLOM

  • U lonac sa 3 ili 4l provrele, posoljene vode sipamo 1kg njoka i ostavimo da se kuva. Kada njoke isplivaju na površinu, pustimo ih još jedno 5min. Znam da sam ovo već pisala ovde, ali sam došla do zaključka da njoke treba probati, jer ova fora sa isplivavanjem nije 100% efektivna.
  • Kada su njoke gotove, stavimo u dublju činiju, pokrijemo da se ne ohladi i bacimo se na pripremu sosa.
  • U teflonski tiganj sipamo 200ml pavlake za kuvanje (koja nije isto što i slatka pavlaka, biljna pavlaka, pavlaka za kafu i šta ti ja znam). Bitno je da je tiganj teflonski jer će se u suprotnom sve lepiti.
  • Ringlu uključimo na 2 (ako je najveći mogući broj 3) i malo promešamo pavlaku dok se greje.
  • Kada se pavlaka zagrejala, u nju ubacimo 150g gorgonzole u kockicama (ja i dragi mi ukućani svi volimo malo konkretniji ukus, te sam ja ubacila 200g)
  • Mešamo u tiganju dok se sir ne istopi i cela smesa malo ne zgusne.
  • Kada je sos gotov, ubacimo ga u činiju sa njokama i izmešamo.
  • Za dekoraciju se snađite sami.

Ukratko:

3-4l vode
1kg njoka
200ml pavlake za kuvanje
150-200g gorgonzole

15min
4 osobe

Konacno osposobila fotoaparat 🙂

 

One Response to “eDomaćica: Njoke sa gorgonzolom”

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Tasha. Tasha said: eDomaćica: Njoke sa gorgonzolom: http://wp.me/pxIxq-5z […]


Leave a comment